הדברה בחיפה

הדברה בחיפה – משתלטים על העיר

הדברה בחיפה היה כדאי לבצע בכל רחבי העיר. הדברה כזו הייתה יוצרת חממה נקייה מחרקים, אך לא ניתן היה לשמור על מצב זה לאורך זמן מאחר והחרקים עפים ברוח, מובאים על ידי בני אדם והיו נכנסים לטריטוריה הנקייה במהירות. מאחר ועל עיר נקייה מחרקים ניתן רק לחלום בשלבים אלו, יכול כל מי שרוצה לבצע הדברה בחיפה לעשות זאת בביתו הפרטי וליצור לעצמו את החממה הנקייה והפרטית שלו. רוב תושבי העיר כבר הבינו עובדה זו ומזמינים הדברות לאורך תקופת החורף והאביב כהכנה לקיץ הקרב. אם אתם עדיין בשלב הבירורים, הנה כמה דרכים להפוך את ההדברה שלכם למוצלחת ויעילה במיוחד.

הדברה בחיפה – יעילות מקסימאלית

הכנה להדברה

מדבירים רבים יסבירו לכם שאין צורך לבצע כל הכנה במטרה להקל עליכם, אך תמיד כדאי להתכונן בצורה מעטה כדי להפיק את המרב מחומרי ההדברה שירוססו ברחבי ביתכם. נסו להזיז את הרהיטים מעט לכיוון מרכז החדר כדי שהמדביר יוכל להגיע אליהם בקלות וכך לכסות את השטח כולו. אמנם לרוב יגיע המדביר עם מכשיר ריסוס בעל כניסה ארוכה ודקה היכול להגיע כמעט לכל מקום,אך בשביל השקט שלכם הזיזו את הרהיטים והכינו אותם לבוא המדביר.

ניקיון יסודי

רוב ההדברות צריכות להישאר כמה ימים על הרצפה ללא כל מגע, משמע אסור לשטוף רצפה במשך מספר ימים. אם תנקו את הבית לפני הגעת המדביר בצורה יסודית כנראה שהדבר לא יפריע לכם במיוחד. לעומת זאת, במצבים בהם הבית יהיה מלוכלך ומצב זה ייאלץ להתקבע לכמה ימים כנראה שתסבלו מהלכלוך סביבכם. מסיבה זו הכינו את הבית ואת עצמכם והתנקו היטב לפני הגעת המדביר.

איתור מקומות בעייתיים

בכל בית ישנם חורים או סדקים אליהם נוהגים החרקים לברוח. רובנו מכירים מקומות אלו ויודעים להיזהר מהם או לרסס לתוכם בעזרת חומרי ההדברה הביתיים בהם אנו משתמשים. המדביר שיגיע אליכם אינו בקיא בתולדות הבית ועל כן אינו מכיר כל פינה וחור. נסו להראות לו בדיוק היכן המקומות להם אתם נוהגים לתת טיפול מיוחד, וכך תוכלו להיות בטוחים שהם יזכו לאותו טיפול מידיו של המדביר.