חוטי רטט ליונים

חוטי רטט ליונים – אל תתנו לזעזע אתכם

חוטי רטט ליונים הן אמצעי יעיל למדי להרחקת יונים, אך הוא אינו מוכר בקרב הציבור הרחב. אם תשאלו אנשים שביצעו או מתכננים לבצע הרחקת יונים תגלו שהסיבות להרחקה לרוב יהיו די דומות. לכלוך, רעש, מחלות או אפילו פחד מיונים יהוו את עיקר הרשימה אותה תרכיבו. כאשר תנסו לגלות באלו אמצעים מתכננים אותם אנשים להשתמש נגד יונים, גם תשובות אלו כנראה יהיו זהות. דוקרנים, סלילים קפיציים או רשתות נגד יונים כנראה יהיו האמצעים העיקריים שעליהם תשמעו. אם תהיו בין אלו שיעשו מחקר מעמיק על הרחקת יונים, אולי תגלו כי חוטי רטט ליונים נחשבים לאמצעי מוצלח במיוחד להרחקת יונים שיוכל לשמש אתכם היטב. אם אתם מחפשים עוד קצת מידע על החוטים, הנה כמה פרטים שיוכלו לעזור לכם.

חוטי רטט ליונים – כל הפרטים

הסבר כללי

הונים מתעופפות כל היום ומאמצות את כנפיהן. לכן כשהן נוחתות הן מחפשות מקום יציב עליו יוכלו להניח את הרגליים. מקום המנוחה צריך להיות נוח, מסודר ונעים, בו יוכלו לתת מנוחה לכנפיים ללא מאמץ נוסף. חוטי הרטט מנסים לערער את תפיסת עולמן של היונים ולא לאפשר להן את המנוחה לה הן זקוקות. ברגע שהיונים ינחתו על החוטים, אלו יתחילו לרטוט בצורה שלא תאפשר ליונים להמשיך לעמוד עליהם. היונים ימשיכו לנסות ולנחות, אך הצורך במנוחה וההבנה כי חוטים אלו לא יעניקו להן את השקט אותו הן מחפשות, יגרמו להן לחפש אחר מקום אחר ולהתרחק מביתכם.

יתרונות של השיטה

חוטי הרטט עשויים מנירוסטה ועל כן הצבע שלהם נראה אסתטי ונעים לעין. בניגוד לדוקרנים שעלולים לבלוט או רשתות שיכולות לכער כמעט כל בית, החוטים כמעט ואינם מורגשים ובהחלט אינם מזיקים לאסתטיקה הכללית של הבית בו הותקנו. יתרון נוסף ומובהק הוא יעילותה של השיטה. בכל מקום בו תתקינו את חוטי הרטט ותתנו למרחיק יונים מקצועי למתוח אותם היטב, תוכלו להיות בטוחים כי לא תראו יונים נוחתות בזמן הקרוב. יעילות זו הופכת את חוטי הרטט לאחד מהאמצעים המתאימים ביותר להרחקת יונים הקיימים כיום בתחום.